tisdag 24 mars 2009

Highway 1






































2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Man kan just undra vad det är för blått ni har bakom er, Marcus Liv Maja? Ett hejigt foto. Liv fotot på dig och Maja så ömt och kärleksfullt.
Så det är mitt i denna:

http://worldofmarie.com/reseguide/html/hwy1.html

härlighet ni är.
Grymt vad ni får vara med om. Vojne vad man blir sugen, men då måste en man med inkomst infinna sig :O)

Men förstår hemlängtan ni känner av.... Här har den mesta snön tinat bort igen och man undrar är våren här nu för att stanna!!
Ute idag är det en underbar blå himmel och sol vädret under morgon och förmiddag -2°C Vind 1 m/s mitt på dagen +1°C Vind 1 m/s vid kl. 18:00 -4°C SV 3 m/s
Tumba har samma väder. Ett typiskt vårväder och annars är det bara som vanligt här i Stockholm med omnejd.
http://www.svd.se/stockholm/nyheter/ säger mer.....
Va rädd om er och buckliga bilen kram kram ;)

Farmor och Farfar sa...

Hejsan Familjen
Kramen som flickorna ger varandra längtar jag efter sååååå väldigt mycket.Skönt att ni snart är hemma.Våren är så sakta på väg men det är verkligen April väder.Här hemma förbereder vi er ankomst så smått.Niclas och jag försöker få blåa bilen att fungera efter vila i 3-4 månader.Den ska visst besiktas också farmor fixar.Till veckan åker vi till USA kanske hörs vi något innan dess.Alice och jag har varit på den stora trädgårdsmässan i dag gissa att det var blommor m m i mängder,det hade varit något för Barbro att hänga på.
Krama Liv och Maya med en stor kram ni kan få lite ni också.
Kramar i massor Farmor.